Прокуратура міста Києва викрила масштабну схему розтрати бюджетних коштів, яка призвела до збитків у майже 1,6 мільйона гривень, інформує Завтра.UA. П’ятьом посадовцям комунальних підприємств “Шляхово-експлуатаційне управління” (ШЕУ) у Дарницькому, Солом’янському, Голосіївському, Святошинському та Деснянському районах столиці повідомлено про підозри у розтраті та службовому підробленні.
Деталі корупційної схеми
За даними Подільської окружної прокуратури міста Києва, підозрювані, зловживаючи своїм службовим становищем, підписували та затверджували табелі обліку робочого часу для працівників, які фактично не перебували на своїх основних робочих місцях. Слідство встановило, що деякі співробітники ШЕУ за сумісництвом були задіяні в ремонті вулиці Кирилівської у Подільському районі Києва.
Проте, незважаючи на це, документи свідчили, що бригади одночасно працювали по 8 годин на день як у своєму районі, так і на об’єкті в Подільському. Це призвело до значної перевитрати коштів на оплату праці та єдиного соціального внеску (ЄСВ) на загальну суму близько 1,6 мільйона гривень.
Кваліфікація злочину та підозрювані
Дії підозрюваних кваліфіковано за ч. 2 ст. 28, ч. 1 ст. 366, ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України. Це означає, що їм інкримінують внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, а також розтрату чужого майна шляхом зловживання службовим становищем, за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного стану.
Підозри отримали:
- Виконроб КП ШЕУ Дарницького району
- Виконувач обов’язків начальника КП ШЕУ Солом’янського району
- Начальники КП ШЕУ Голосіївського, Святошинського та Деснянського районів
Наслідки та подальший хід розслідування
Цей випадок вкотре підкреслює нагальну потребу посилення контролю за використанням бюджетних коштів у комунальних підприємствах, особливо в умовах воєнного стану. Розслідування триває, і правоохоронні органи обіцяють притягнути до відповідальності всіх причетних до корупційної схеми.
Нагадаємо, раніше шоу “Супермама” допомогло викрити незадекларовані активи прокурора.